אנחנו יודעים כי החשיבות להופיע במנועי החיפוש של גוגל הוא הדבר הכי טוב שיכול לקרות לעסק. גוגל מחלקת את הפרסום שלה ל- 2 יחידות:
- מימון מודעות בכסף
- קידום אורגני המושתת על "הסוד" של גוגל כיצד היא מדרגת את האתרים.
ממעוף הציפור עת ניתן להסתכל על מה שחוללה גוגל בעשוריים האחרונים אי אפשר שלא לקרוא לזה מהפכה. אנחנו זוכרים עוד את הספר הצהוב (דפי זהב) או כל ספרי הטלפונים המקומיים שהעניקו לנו את מה שגוגל נותן לנו היום בענק. רק שבכדי להציג את העסק שלך בפלטפורמה הזאת לא רק שאתה צריך להשקיע כסף, והרבה אלא אתה צריך לתחזק אותו ברמה שמנועי החיפוש יתייחסו אליו בכלל.
בהתייחסותי לקידום האורגני.
אף אחד בעולם (חוץ מבעלי מדינת גוגל) לא יודע באמת מה יגרום לאתר להתקדם לעבר העמודים הראשונים של גוגל, יש כאלה שיודעים פרמטרים כאלה ואחרים והם אלה מקדמי האתרים, אבל לדעת בבירור מה יקדם את האתר או לפצח את הסוד של גוגל, זה כמו לדעת מה מרכיב את משקה הקוקה קולה.
2 דברים חשובים ובעלי חשיבות רבה בקידום האתר הם:
- תוכן, מאמרים עם תוכן תואמים לאתר, כפי שגוגל מכריזה "התוכן הוא המלך,
- קישורים, וקישורים מאתרי סמכות, אתרים שנמצאים גבוהה במנוע החיפוש, אתרים כאלה כאשר יוצא מהם קישור לאתר שלכם היא סיבה טובה שהאתר שלכם יעלה מעלה.
- יש עוד הרבה פרמטרים ידועים אבל הם ברמה הטכנית שכל אתר שנבנה חייב שיהיה בו פרמטרים אלה.
אני חוזר לכתיבת המאמרים "התוכן הוא המלך"
לא אחזור על קלישאות שתוכן באתר אסור שיהיה משוכפל, שהמאמר צריך לכלול אלמנטים בסיסיים, שרוח הכתיבה צריכה להיות תואמת לנושא האתר, לחלק את המאמר, לא לחזור על מילות מפתח מספר פעמים ושהמאמר יהיה עשיר ולא דל. כן, לא תאמינו גוגל יודע לקרוא מאמרים ולא רק משפטים וכאן אסור ליפול כי העונש המירבי של גוגל הוא לשלוח את האתר ל"ארגז החול" ביטוי האומר לזרוק את האתר לעמוד 1000 ומעלה.
ולכן המאמרים צריכים להיות כתובים במקצועיות רבה.
כותב המאמר צריך להיות בקי בתחום העסקי כללי (שהרי על עסקים מדובר) עוד כותב המאמר צריך להכיר מה מוכר בעל האתר, הדרך שהוא עושה זאת, איזה מסר להעביר במאמר, איזה מילות מפתח כדאי להדגיש, כמה מילים לכתוב, איזה כותרת לתת למאמר. ואת כל זה עושה רק כותב מוכשר, שיודע לצאת מהקופסה, שיודע לדייק במילים את מה שעושה העסק וליצור מאמר מקצועי לאתר.
המדיניות של גוגל להביא את הגולש למקום שעונה בדיוק למילת החיפוש שהקליד.
אנחנו יודעים את מה שהלקוח צריך ולקשר למה שהקורא צריך!
כתיבת מאמרים היא מעיקרו של ריפוד אתר האינטרנט