למה הדבר דומה?
- לקוח נכנס לאתר שלכם או לעמוד הפייסבוק
- עם הלקוח הגיע אתם דוחפים אותו להיכנס לאתר ולראות XYZ
- ברגע שהלקוח נכנס נדבק לו קוד שהוכן מראש בגוגל או בפייסבוק
- הקוד הזה מביא אל הלקוח בכל אתר שיסתובב ברשת מודעת פרסומת של העסק שלך
- הלקוח רואה אתכם בכל פינה שיש לגוגל ולפייסבוק שותפי חיפוש
- כך לדוגמה נכנסת לכלכליסט, לפתע קופצת ללקוח שביקר באתר שלך המודעה של העסק שלך.
- גם ברמה הפרסומית וגם ברמת יחסי הציבור זה הכלי הטכנולוגי האולטימטיבי בעסק שלך.
החברה אותה תבחר לטפל בפרסום שלך תדאג להשיג את קוד האתר וליישם את שיטת הרימרקטינג אצלך בעסק.
פתאום תשמע לקוחות "הי ראינו אותך כאן" "ראינו אותך שם" "כמה אתה מפרסם" "אתה גדול הה" ולזה אני קורא "יחסי ציבור" דיגיטלים.