בניית אתרים

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

בניית אתרים

טוב זה הרי מתבקש מאליו שכל עסק המכבד את עצמו חייב שיהיה לו אתר, אתם אולי תופתעו שיש עסקים שאין להם אתר אינטרנט או כאלה שיש להם דף אינטרנט בכל מיני פורטלים כמו רופאים ואחרים והגרוע מכל שאתר האינטרנט שלהם יושב ב-דפי זהב, מה שהיה הגוגל של לפני 40 שנה.  

 

לקוח אשר מחפש עסק מסוים ומתגלה לו שהוא מגיע לעמוד של אחד הפורטלים שהזכרתי: דפי זהב, B144 פורטלים מקצועיים כמו רופאים ואחרים פשוט לא נותנים אמון באתרים אלה ולמעשה בעל העסק גם אם זה מסחר או נותן שירותים מפסיד את הלקוח.

 

עולם ה-WWW הרגיל אותנו לקוחות לרמה גבוהה של אתר והחשוב יותר הרצון למצוא אמון עם מה שהאתר מייצג, זאת ועוד הלקוח הפוטנציאלי רוצה שהאתר ידבר אליו, ייתן לו לעשות פעולות, תהיה לו נראות מושכת, תמונות סרטונים וכל מה שמגיע ללקוח לקבל.

 

בפרט היום כאשר בניית אתרים הולכת עם החזון של גוגל, הרי שכל האתרים החדשים המוקמים היום יש להם שפה אחידה עם גוגל ונבנית לפי הפרמטרים שגוגל מכתיבה על מנת שהאתר לא יישאר על אי בודד.

 

נושא של בניית אתרים עבר כבר את הרמה הפנימית של כל בונה אתרים, בונה אתרים הוא למעשה קבלן שבונה את האתר עם קבלני משנה אינטרנטיים. תמונות הוא לוקח מבנק של תמונות לרוב חינמי, אותו דבר לגבי סרטים, ניתן למצוא במדיה האינטרנטית "ים" של סרטים בכל נושא, גם רקעים לאתר רוכש בונה האתרים. מלל לאתר הוא קונה מכותבי המאמרים הנמצאים בארץ ובחו"ל ולכן למעשה העבודה הזאת דומה להרכבה של רכב  "לגו". גרפיקאים, מעצבים, וכל הדברים שעלו פעם ביוקר היום בונה אתרים ממוצע רוכש או לוקח לבניית האתר.

 

זה מה שמביא אותנו היום לבחור בונה אתרים "טוב" בתחום בניית אתר מכירה השימוש בכלים אלה קיימים אבל צריך לזכור שכאן יש את סל המוצרים של האתר והתמחור לאתר כזה הוא יותר גבוהה.

 

לכן שאנחנו בונים אתר אנו צריכים להתקשר עם חברה שיש בה איש פרסום, שיש בה קופירייטינג טוב שיודע "להפציץ" בכותרות שיווקיות, קופירייטינג שיידע לתת מאמרים שיווקיים תואמים את נושא האתר, יועץ שיווקי שיחד יבנה את המצגת לטובת העסק, ילמד מי הלקוחות הפוטנציאלים, ילמד כיצד עובדת החברה, ילמד את החברה וכך יוכל להתאים אתר לנושא האתר.

 

לצערי מרוב שבניית אתרים נעשתה תעשייה מועסקת, אז רוב בוני האתרים אולי ישלחו לך נייר אשר אתה צריך למלא אותו בתשובות וכך נבנה האתר, יש כאלה שאפילו לא שואלים אף שאלה ועל סמך מה שהעסק עשה בונים לו אתר

 

אז לא ושוב לא זאת לא הדרך לבנות אתר לעסק !!!

 

בחברת האם שלנו היה לקוח ערבי שפונה ללקוחות במגזר העברי והאתר שנבנה דיבר על הכול רק לא שהלקוחות הפוטנציאלים שלהם הם מהמגזר הערבי

 

דברו איתנו ונבנה לכם אתר שמדבר עם הלקוחות שלכם

 

הקביעה שלנו אינה קביעה גורפת יש בהחלט בוני אתרים שכך מתנהלים עם הלקוחות שלהם וזה נכון

הבלוג שלנו

מעל ל - 1600 תכנים שיווקים, טיפים והמלצות להצלחה בפרסום ויעדי מכירות. אנחנו לא רק מפרסמים עסקים אנחנו חושבים גם חושבים כמו בעלים עסקים.

דילוג לתוכן