קהל הצרכנים בעולם "אוהב לקנות מותגים"
למותג יש קו אחיד, שפה אחידה, שפת פרסום אחידה, אסטרטגיה בלתי הפיכה אלא רק מקום להרחבה ומתיחת המותג. אנשים אוהבים להתחבר למותגים, פעם היו מותגים חזקים מאד שעד היום אנשים מתהדרים בהם, ואנחנו אוהבים להזכיר אותם או להסתובב איתם כאשר סמל המותג מתנוסס על המוצר או הבגד.
בעשוריים האחרונים עת עלה דור הנוכחי דור שלא גדל על המותגים המוכרים משנות ה-70-80-90 נפתחו המון אפשרויות של עסקים ממותגים, עם קונספט חדש של מיתוג, יותר עירוב אנושי במותג, אסטרטגיה שונה, מטרות אחרות, מותגים שצצו ועלו וכמעט השכיחו את המותגים הקודמים ובפרט אלה האירופאים ופחות האמריקאים שידעו להמציא את המותג שלהם מחדש.
זה לא שהפסקנו לאהוב או להתחבר עם מותגים זה פשוט הראש הצרכני של הדורות החדשים התחיל להתחבר למותגים אחרים.
אנחנו "דורון עמית והצוות" מבינים שצרכנים בכל זאת מעדיפים לרכוש מותגים "רנואר" "פוקס" "H&M "מסעדות בעלות שם" "קסטרו" ועוד רבים אחרים אם הם בתחום הביגוד האופנה הארצית ואם הם בגדר עסקים מקומיים בערים ברחבי הארץ, אבל המיתוג בהחלט עדיף על הלקוחות מאשר סתם חנות או עסק.(ובעלי החנויות צריכים להיות ערים לזה) מישהו מכיר את מסעדת סימה ברמת השרון. אני בטוח שלא כולם מכירים, אבל המסעדה הזאת המוחבאת מכל עיין פשוט "מפוצצת" ועוד אי אפשר לשלם שם בכרטיס אשראי רק במזומן (זה קרה לי שהייתי שם בפעם האחרונה) למה כי הם "מותג" אז הם יכולים להרשות לעצמם. מסקנה אחת "מותג" מוכר!
גם העסק שלכם יכול להיות "מותג"| כן בהחלט, ולא משנה מה הוא מוכר, ניתן להפוך אותו ל"מותג" בצעדים קטנים, בצעדים גדולים, בהשקעה קטנה ועקבית או בהשקעה גבוהה ומיידית, כל עסק יכול להפוך את עצמו למותג! בקהל העסקים בישראל התפנה הרבה מקום להפוך עסק למותג.
בואו ניקח דוגמה דרמטית של מותג שהצליח תחת שם המותג להגדיל את רצפת המכירה שלו, אני תמיד נותן את הדוגמאות האלה נכון שהם עסקים עתירי ממון אבל מה שנכון לעסקים גדולים מתאים גם לעסקים קטנים : "שופרסל" מצרכנייה של דברי מכולת נהפכו לכל-בו ענק עם מכירה של ביגוד, חשמל, ציוד לבן, משרד נסיעות ותיירות, מחלקת הלוואות ועוד. אותו דבר YNET מעיתון יומי לאתר אינטרנט שמוכר חופשים בארץ ובחו"ל ועד מתן הלוואות לציבור, ביטוח ועוד, כך גם מאקו ועוד רבים רבים אחרים וזה אפשר ליזם שיש לו חזון.
בא ללמדכם שיש לכם מיזם חדש אם זה בתחום השיווק או השירות תשאפו להגדילו ולהביא אותו למיתוג. כל הערך הכספי של המיזם שלכם יעלה ויגדל. לנו יש את הדרך להביא אתכם לשם