פרסום עסקים

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

פרסום ושיווק

אנחנו מופצצים מדי בוקר ולילה, לא, לא מקסאמים מעזה, אלא מפרסומות שקופצות מול ענינו כל שניה. אנחנו קמים וכבר משחת השיניים שלנו היא תוצר של פרסום, אנחנו בודקים אולי מישהו כתב לנו בלילה וכבר קופצת לנו מודעת פרסום, רוצים לפתוח פורטל חדשות להתעדכן מה היה בלילה, והפורטל מכריח אותנו לצפות ב-שלוש פרסומות, אנחנו נוסעים לעבודה והרדיו משדר פרסומות והעניים על הכביד צופות בפרסומות חוצות, מגיעים למשרד וכל פורטל או שאילתה שרואים קודם פרסומות, מגיעים הביתה רוצים לנוח מכל יום העמל הזה שהכריח אותנו לראות פרסומות והנה הטלוויזיה עוטה עלינו בפרסומות, ואז שהולכים לישון רעייתי היקרה שואלת אותי ראית את הפרסומת החדשה של הבושם החדש לגברים, ואני עונה לאהובתי, לא, לא ראיתי אבל אין צורך.

 

ככה הימים שלנו פרסומות, בכל שעה, ובכל מקום, וזה הגיע למצב שאני יותר לוחץ במחשב ובסלולרי על ה-X הווה אומר "סלקו את הפרסומת ותנו לי לקרוא" ועוד מה שאומר שאני רק אני בעצמי לא רואה 80% מהפרסומות שדוחפים לי. זה הגיע למצב שאני נלחם בגוגל (לפי שיטת הרימרקטינג שלהם, בכל אתר שאני נכנס מדביקים לי קוד על מנת שבכל אתר אחר שאני נכנס ולגוגל יש הסכם פרסום דרכם אני מקבל  את הפרסומת של האתר הראשוני שנכנסתי אליו, קטסטרופה, אז אני מחזיר לגוגל! אני לוחץ על ה-X וכותב להם תפסיקו להציג לי שוב את המודעה, אבל לא תמיד זה עוזר.

 

אז מה עושים? ב-20שנה האחרונות נכנסו עוד מיליונים של אתרים אשר כולם רוצים שיראו אותם (כי היום הפרסום הוא רק באינטרנט ולא משנה איזה והקושי להגיע אל הלקוח הוא הרבה יותר קשה.

 

הרי צריך להיות מענה, לא ייתכן שנשקיע כסף בפרסום ולא יהיה מענה, לא כולם יכולים לפרסם בטלוויזיה ולבצע מכירה מיידית, לא כולם יכולים לקנות שטחי פרסום גדולים ולהנות ממחירים נמוכים, יש עדיין למעלה מ-90% עסקים קטנים שצריכים לתכנן את הפרסום שלהם למען שיגיעו לכל הפחות ל-25% מהלקוחות הפוטנציאלים שלהם. וכאן לדעתי נוצר משבר! גם הקצת פרסום שנשאר לרוב העסקים נכבש תרתי משמע על ידי הענקים.

 

ולכן אנו ב- DORON MEDIA מקצועיים בתחום העסקים קרוב ל-45 שנה ויודעים ליצור קמפיין שלם, קמפיין אמפירי, קמפיין תלול כל תקציב שהעסק יקבע (במידה ויש לו תקציב ואם לא אנו מוצאים לו במערכת שלו תקציב לפרסום) "עסק ללא פרסום זה מרצדס ללא דלק" ואם אין אפשרות לפרסם. פרסום נכון, ואם לא משתחררים מהפרסום הישן (יש כאלה שלא יכולים להתנתק מה-כרטיסי ביקור, העלונים, הפליירים, התלי דלת, המקומונים והעיתונות בכלל) דאי לנעול את העסק.

 

אנו מכינים מתכון מדויק ככל שיהיה על מנת ליצור מותגים שכונתיים, אזוריים, ערים והמדינה כולה. הגישה שלנו היא אמפירית "עקב בצד אגודל" לא בהשתוללות אלה בשום שכל שיווקי. זכרו! הפנימו! נהיינו עולם שרק החזק שורד. זאת עובדה. החלש אין לו מקום בעולם העסקים, יש עדין עסקים או כאלה שרוצים להקים עסקים שבלי כסף יוכלו לבנות מגדלי שחקים, אז שלא.

 

בואו ושמעו מה יש לנו להציע לכם    

הבלוג שלנו

מעל ל - 1600 תכנים שיווקים, טיפים והמלצות להצלחה בפרסום ויעדי מכירות. אנחנו לא רק מפרסמים עסקים אנחנו חושבים גם חושבים כמו בעלים עסקים.

דילוג לתוכן